امروز

کپی ترید ایده‌آل برای مبتدیان

کپی ترید ایده‌آل برای مبتدیان است چرا که  اصل سرمایه تان از دست نخواهد رفت!!!

ترید شخصی یا کپی ترید

(در سیستم کپی ترید از تجربه و تخصص تریدرهای سودده در سراسر جهان استفاده میکنیم) اما مسیر معامله گری مسیر پرچالشی است …

آیا میدانید بیشتر از 90 درصد افراد در بازارهای مالی شکست میخورند؟ حدود 4-5 درصد به درآمد خوب و فقط 2-1 درصد افراد به ثروت میرسند! کسی که ترید میکند ، هدفی جز کسب درآمد ندارد اما برای این درآمد جذاب معامله گر باید با آدم های باهوش در حوزه مالی رقابت کند ، به زبان ساده بازار مالی یک بازی با جمع صفر است یعنی پولی خلق نمی شود بلکه افراد ( حقوقی و بانک ها و موسسات و …) در تلاش اند کاملا قانونی ثروت یکدیگر را به دست بیاورند.

معامله گری را میتوانیم مثل مهارت در رانندگی توصیف کنیم ، 2-3 ماهه می شود گواهینامه گرفت اما سال ها زمان میبرد تا به یک راننده با تجربه و حرفه ای تبدیل شویم ، میتوانیم چند ماهه تمام مباحث تکنیکال و فاندامنتال معامله گری را یاد بگیریم(دوره های همه اساتید) اما سال ها باید صبوری کنیم تا به سوددهی برسیم !!

با یک عجله در معامله گری نه تنها به سوددهی نمیرسیم بلکه همان سرمایه اولیه نیز از بین میرود ، یک راننده وقتی تجربه کافی را به دست میاورد میتواند در شرایط بحرانی تصمیمات درست و منطقی بگیرد تا علاوه بر حفظ جان ، سرمایه اش را از خطر نابودی نجات دهد ، تریدر نیز باید تجربه کسب کند تا در شرایط بحرانی بازار بازنده نباشد و بتواند با تصمیمات به موقع و درست اصل سرمایه اش را نجات دهد.

 

کپی ترید ایده‌آل برای مبتدیانکپی ترید ایده‌آل برای مبتدیان

چرا کپی ترید یک گزینه عالی برای درآمد دلاری است؟

مسیر معامله گری در واقعیت مسیر پرچالشی است ، ورود هیجانی به بازار مالی نتیجه آن قطعا خروج با ضرر است ، کافی است یکبار دیگر به آمار جهانی توجه کنید (90 درصد افراد در فارکس ضرر ده هستند) از طرفی درآمد دلاری یک نیاز واقعی است مخصوصا در شرایط ابر تورمی ایران! 

 با سیستم اتوماتیک کپی ترید ، ریسک از دست دادن سرمایه را به شدت کم میکنیم ( به کمک فیلتر خروج اضطراری) ، سرمایه گذاری دلاری انجام دادیم و همراه با تریدر سود دلاری میکنیم! نیاز نیست زمان بگذاریم یا تجربه و تخصص به دست بیاوریم ، کافی است یکبار بهترین تریدرها را شناسایی و حساب معاملاتی را به حساب آنها متصل کنیم و با تنوع دادن به پورتفو ( کپی از تریدرها با سبک های مختلف) برایند مثبت دلاری – کم ریسک داشته باشیم.

در سیستم کپی ترید سود معامله گر فقط زمانی که ما سود کنیم پرداخت می شود (معمولا 15-30 درصد) از طرفی تریدر برای حفظ افراد، ریسک معاملات را به شدت کم میکند چرا که با برایند مثبت میتواند افراد بیشتری را جذب کپی ترید کند و از سود آنها کمسیون دریافت کند. 

کپی ترید بدون ریسک هم نیست ، اگه  معامله‌گران بی‌تجربه را انتخاب کنیم یا تنظیمات کپی ترید را برای جلوگیری از ضرر بیش از حد درست اعمال نکنیم ممکن است سرمایه ما به خطر بیفتد.

نکات مهم کپی ترید

1- از کم به زیاد حرکت کنید ، تریدر را تست کنید (صرفا به کارنامه معاملاتی توجه نکنید) اگر معاملات کم ریسک و با ثباتی داشت میتوانید افزایش سرمایه دهید.

2- تقسیم ریسک کنید(کم ریسک- متوسط – پر ریسک) 70 درصد سرمایه را در اختیار تریدر کم ریسک بگذارید ، 20 درصد ریسک متوسط و 10 درصد پرریسک!

3- ایمان به عدم قطعیت در بازار و تنظیم آپشن خروج اضطراری ( برای هر معامله گر یک حدضرر تعیین کنید)

4- انتظار سود بالا ممنوع ، سود متوسط در فارکس 5-15 درصد است.

و …

کپی ترید ایده‌آل برای مبتدیان است اگر حرفه ای انتخاب کنید …

 

مجموعه ربات سواران با آنالیز تخصصی تریدرهای ایرانی و خارجی و با اعمال فیلترهای به شدت سخت ، گلچینی از معامله گران با تجربه را برای کپی ترید انتخاب کرده است که میتوانید با مشاوره حرفه ای از این خدمات تخصصی به صورت رایگان استفاده کنید …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر در انتخاب بروکر خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ما در سایت ربات سواران نحوه انتخاب یک بروکر خوب را به شما آموزش میدهیم!

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1597225636482{background-color: #ffaa00 !important;}"][vc_column][cz_gap height="80px"][cz_title text_center="true" id="cz_50426" sk_overall="padding-left:50px;RTLpadding-left:0px;padding-right:50px;RTL" sk_overall_tablet="padding-left:0px;" sk_overall_mobile="padding-top:20px;padding-bottom:20px;margin-top:-20px;"]

تماس با پشتیبانی ربات سواران

[/cz_title][cz_gap height="150px"][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1497126171788{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}"][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2" offset="vc_col-xs-12"][cz_contact_form_7 cf7="Contact Form 2" id="cz_24808" sk_input="font-size:14px;color:rgba(0,0,0,0.74);font-weight:400;background-color:#ffffff;padding:15px 25px;margin-bottom:5px;border-style:none;border-radius:24px;" sk_button="font-size:14px;color:#000000;font-weight:400;background-color:#5cbe2d;padding-right:30px;padding-left:30px;margin-top:15px;margin-right:auto;margin-left:auto;display:table;" sk_p="margin-bottom:15px;" sk_con="background-color:#000000;padding:50px 50px 35px;margin-top:-80px;border-radius:10px;box-shadow:0px 5px 35px 0px rgba(0,0,0,0.15);" sk_p_1="width:48%;" sk_p_2="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_3="width:48%;" sk_p_4="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_1_tablet="width:100%;" sk_p_2_tablet="width:100%;" sk_p_3_tablet="width:100%;" sk_p_4_tablet="width:100%;" sk_select="font-size:13px;color:rgba(255,255,255,0.55);font-family:Poppins;background-color:#ffaa00;padding-top:4px;padding-bottom:3px;padding-left:20px;border-style:solid;border-width:0px 0px 3px;border-color:#5cbe2d;border-radius:7px;" sk_dropdown="background-color:#ffaa00;border-style:solid;border-bottom-width:3px;border-color:#5cbe2d;" sk_con_mobile="margin-top:30px;" sk_button_hover="background-color:#ffaa00;"][/vc_column][vc_column width="1/4" offset="vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
دریافت پشتیبانی آنلاین