امروز

نحوه انتخاب یک بروکر خوب

نحوه انتخاب یک بروکر خوب

نحوه انتخاب یک بروکر خوب

نحوه انتخاب یک بروکر خوب را در ربات سوران یکبار برای همیشه یاد بگیرید تا امنیت دارایی تان برای همیشه حفظ باشد و دیگر دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید! به دلایل زیادی انتخاب بروکر و کارگزاری های خوب سخت شده ، در این این مقاله با هم به پیدا کردن و بررسی کارگزاری های خوب می پردازیم …

چند نکته اساسی رو باید برای سنجیدن یک کارگزاری خوب در نظر داشت …

اسپرد (کارمزد)

اسپرد یا کارمزد معاملات هرچی کمتر، برای تریدر بهتره و یک ملاک فوق العاده تاثیر گذاره در نتایج معاملات ، اغلب تریدرها فقط و فقط کارمزد رو میبینند و مراقب نکات دیگه نیستند، نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که اگر کارگزاری کارمزد معاملاتش خیلی پایین و بدون نوسان باشد آن کارگزاری مارکت میکر یا در اصل شما رو به بانک متصل نخواهد کرد و معاملات شما زیر نظر خود کارگزاری است که این اصلا امن نیست ، اسپرد باید زمان اخبار و قبل و بعد از باز شدن بازار شناور ، پهن یا زیاد شود . پس ملاک در این قسمت اسپرد پایین همراه با نشانه های اتصال به بانک از جمله شناور و پهن شدن اسپرد زمان اخبار و قبل و بعد بسته شدن بازار است.

مارکت میکر

معمولا حساب های معاملاتی معمولی و به قولی استاندارد زیر نظر خود کارگزاری ها هستند و قیمت ها و کندل ها توسط کارگزاری مشخص میشود به این معناست که کارگزاری میتواند قیمت را دست کاری و تغییر دهد و باعث زیان معامله گر شود. گرچه حساب های معاملاتی دیگری به شما خواهند داد اما به اسم حساب های معاملاتی متفاوت! اما باز هم بروکر قیمت رو مشخص میکند و یکی از نشانه های کارگزاری های مارکت میکر اسپرد پایین و تا حدودی ثابت است … اختلاف قیمت بین کارگزاری ها متفاوت است و این امری طبیعی است اما مقایسه قیمت در کارگزاری های مختلف در زمان های مختلف بازار به شما کمک میکند که قیمت و کندل هایی که توسط کارگزاری های مارکت میکر یا بازار ساز ساخته می شود را شناسایی کنید و معاملات و سرمایه تان را به خطر نیندازید.

واریز و برداشت

کارگزاری باید هر روز از هفته واریز و برداشت رو تایید کرده و کارمزدی از معامله گران نگیرد (هرچند که خیلی از صرافی ها از کارگزاری بابت واریزی های ما کارمزد میگیرن اما به رسم مشتری مداری کارگزاری ها این کارمزد رو متقبل میشن)
هشدار: کارگزاری هایی که روش سخت و با مراحل بالا برای برداشت ارائه میدن سرمایه سنگین وارد نکنید!

رگولاتور

رگولاتوری در لغت به معنی کنترل و هدایت بر پایه قاعده، اصل، روش یا قانون است. به عبارتی توجیه یک سازوکار برای کارکرد دقیق است. سازمان هایی به این نام (رگولاتور) بر ساز و کار کارگزاری ها نظارت دارند به کارگزاری که هیچ سازمان رگولاتوری نظارت بر عملکرد آن ندارد سخت قابل اعتماد است! به کارگزاری هایی که رگولاتورها نظارت بر کارکرد آنها دارند کارگزاری یا بروکر رگوله شده می گویند.

پشتیبانی

تمام کارگزاری ها باید پشتیبانی به روش های مختلف برای رفع مشکلات و سوالات معامله گران داشته باشند و در اسرع وقت پاسخگو باشند خیلی از کارگزاری ها مدیر حساب تعریف میکنند و مستقیم از فضای مجازی میتوان با آنان در ارتباط بود. و اما کارگزاری که ربات سواران پیشنهاد میدهد را میتوانید تست کنید این ملاک ها را با کارگزاری های دیگر مقایسه کنید ، کارگزاری پیشنهادی رگوله شده و دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته ، سرعت واریز و برداشت بالا ، اسپرد معقول در اختیار شما قرار میدهد، بروکر اوپو فایننس می باشد.

۲۰ درصد تخفیف بیشتر بگیر ! چطوری ؟ کافیست از طریق کارگزاری پیشنهادی و شناسه همکار ما ثبت نامت رو انجام بدی و علاوه بر تخفیف ؛ اسلیپیج کمتر متقبل بشی در معاملات (پس از ثبت نام از طریق پشتیبانی واتساپ کد تخفیف بگیرید)

 

آیا میدانید با سیستم کپی ترید اختصاصی مجموعه ربات سواران می توانید معاملات بهترین تریدرها را در سراسر جهان به صورت اتوماتیک کپی کنید؟ برای اطلاعات بیشتر به صفحه کپی ترید مراجعه کنید.

 

 ثبت نام در بروکر اوپو فایننس 

اگر در انتخاب بروکر خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ما در سایت ربات سواران نحوه انتخاب یک بروکر خوب را به شما آموزش میدهیم!

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1597225636482{background-color: #ffaa00 !important;}"][vc_column][cz_gap height="80px"][cz_title text_center="true" id="cz_50426" sk_overall="padding-left:50px;RTLpadding-left:0px;padding-right:50px;RTL" sk_overall_tablet="padding-left:0px;" sk_overall_mobile="padding-top:20px;padding-bottom:20px;margin-top:-20px;"]

تماس با پشتیبانی ربات سواران

[/cz_title][cz_gap height="150px"][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1497126171788{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}"][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2" offset="vc_col-xs-12"][cz_contact_form_7 cf7="Contact Form 2" id="cz_24808" sk_input="font-size:14px;color:rgba(0,0,0,0.74);font-weight:400;background-color:#ffffff;padding:15px 25px;margin-bottom:5px;border-style:none;border-radius:24px;" sk_button="font-size:14px;color:#000000;font-weight:400;background-color:#5cbe2d;padding-right:30px;padding-left:30px;margin-top:15px;margin-right:auto;margin-left:auto;display:table;" sk_p="margin-bottom:15px;" sk_con="background-color:#000000;padding:50px 50px 35px;margin-top:-80px;border-radius:10px;box-shadow:0px 5px 35px 0px rgba(0,0,0,0.15);" sk_p_1="width:48%;" sk_p_2="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_3="width:48%;" sk_p_4="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_1_tablet="width:100%;" sk_p_2_tablet="width:100%;" sk_p_3_tablet="width:100%;" sk_p_4_tablet="width:100%;" sk_select="font-size:13px;color:rgba(255,255,255,0.55);font-family:Poppins;background-color:#ffaa00;padding-top:4px;padding-bottom:3px;padding-left:20px;border-style:solid;border-width:0px 0px 3px;border-color:#5cbe2d;border-radius:7px;" sk_dropdown="background-color:#ffaa00;border-style:solid;border-bottom-width:3px;border-color:#5cbe2d;" sk_con_mobile="margin-top:30px;" sk_button_hover="background-color:#ffaa00;"][/vc_column][vc_column width="1/4" offset="vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
دریافت پشتیبانی آنلاین