امروز

مزایای کپی ترید در ایران

مزایای کپی ترید در ایران

با سیستم اتوماتیک کپی ترید ، از تخصص و تجربه تریدر های با تجربه، از روز اول درآمد دلاری کسب کنید!

مزایای کپی ترید در ایران – درآمد دلاری بدون تخصص و تجربه

تورم و رکود اقتصادی، بی ارزش شدن ریال ، بالا رفتن قیمت ارز و … عواملی است که دست به دست هم درآمد دلاری را برای ایرانیان مورد توجه قرار دادند. کسب درآمد دلاری در شرایط تحریم خیلی هم ساده نیست ، از طرفی اکثر مسیرهای درآمد دلاری به تخصص و تسلط به زبان (انگلیسی) نیاز دارد ، نقطه ضعفی که اکثر ایرانیان به آن دچار هستند.اما برنده واقعی کسی است که در خاک ایران دلار خلق و به ریال خرج کند.

بزرگ ترین مزیت درآمد دلاری ارزش مادی آن نسبت به ریال است ، از مزیت های جذاب دیگر  میتوان به آزادی ، در زمان و مکان اشاره کرد ، بدون محدودیت های جغرافیایی ، بدون محدودیت زمانی و حتی جنسیتی ، کار کرد و درآمد دلاری داشت. نه تنها ارزش مادی بیشتری خلق می شود بلکه میشود از زندگی هم بیشتر لدت برد.

 

مزایای کپی ترید در ایران

 

بازارهای مالی (معامله گری) یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری برای ایرانیان است ! به سادگی می شود تحریم را دور زد البته خیلی از صرافی ها و بروکرها به ایرانیان خدمات می دهند و سال ها است مشکل پیش نیامده… 

در معامله گری نیاز به فروش محصول یا خدمات نیست ، معامله گران دغدغه پیدا کردن مشتری را ندارند ، در دنیای پر از رقابت برند ها !!! معامله گران تنها به تخصص و تجربه در این حوزه نیاز دارند و عملا رقیب اصلی آنها ، خودشان هستند.

 

 در خاک ایران بدون محدودیت در زمان و مکان ، بدون نیاز به زبان خارجی ، بدون داشتن محصول یا واسطه گری ، بدون نیاز به مشتری ، فقط و فقط بر اساس مهارت در معامله گری ،با یک لپتاپ درآمد دلاری کسب کنید؟

شغل معامله گری به دلیل مزیت های بیشمار آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد اما میدانید بیشتر از 90 درصد افراد در بازارهای مالی شکست میخورند؟ نه تنها به ثروت نمیرسند ، همان سرمایه اولیه شان را از دست میدهند! هیچکس با ذهنیت ضرر کردن  به بازار مالی ورود نمیکند بنابراین فقط داشتن ذهنیت برنده کافی نیست و باید برای تریدر شدن سال ها تلاش کرد( تجربه و تخصص ) تا بتوان به سوددهی مستمر رسید.

اما تا رسیدن به مهارت در شغل معامله گری ، میتوانیم از سیستم کپی ترید استفاده کنیم ( کپی ترید به زبان ساده یعنی ، وصل کردن حساب معاملاتی به حساب یک تریدر با تجربه و سودده ، فرایندی کاملا اتوماتیک که تمام معملات تریدر با تجربه روی حساب دیگران کپی میشود ، تریدر سود کند حساب های متصل سود و اگه ضرر کند همه حساب ها ضرر میکنند)

ضرر در بازارهای مالی وجود دارد اما افراد متخصص و با تجربه ، ضرر را مدیریت میکنند ( استاپ لاس) و در موقعیت های مناسب معاملاتی انجام میدهند نه تنها ضررهای  قبلی  جبران بلکه کل حساب وارد سود می شود ( ریسک به ریوارد خوب)

 

مزایای کپی ترید مزایای کپی ترید در ایران

چرا باید از سیستم کپی ترید استفاده کنیم؟

1- درآمد دلاری بدون نیاز به تخصص و تجربه ( در بازاری که 90 درصد افراد شکست میخورند)

2- بدون نیاز به مدیریت شخصی – صرفه جویی در زمان

3- بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد 

4- امکان تقسیم ریسک – کپی ترید از تریدرهای مختلف 

5- مدیریت ریسک حرفه ای ( با تنظیمات پیشرفته از خود تریدر کمتر ضرر کنید)

6- سرمایه گذاری به دلار و درآمد هم به دلار 

و …

هشدار» همه تریدرها برای کپی ترید مناسب نیستند!  مهم ترین فاکتور مدیریت ریسک و سرمایه است نه بررسی میزان سود! 

مجموعه ربات سواران به صورت تخصصی ، با بررسی و آنالیز حساب تریدرهای خارجی 

بهترین و کم ریسک ترین تیم های ترید را جهت کپی ترید معرفی میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر در انتخاب بروکر خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ما در سایت ربات سواران نحوه انتخاب یک بروکر خوب را به شما آموزش میدهیم!

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1597225636482{background-color: #ffaa00 !important;}"][vc_column][cz_gap height="80px"][cz_title text_center="true" id="cz_50426" sk_overall="padding-left:50px;RTLpadding-left:0px;padding-right:50px;RTL" sk_overall_tablet="padding-left:0px;" sk_overall_mobile="padding-top:20px;padding-bottom:20px;margin-top:-20px;"]

تماس با پشتیبانی ربات سواران

[/cz_title][cz_gap height="150px"][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1497126171788{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}"][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2" offset="vc_col-xs-12"][cz_contact_form_7 cf7="Contact Form 2" id="cz_24808" sk_input="font-size:14px;color:rgba(0,0,0,0.74);font-weight:400;background-color:#ffffff;padding:15px 25px;margin-bottom:5px;border-style:none;border-radius:24px;" sk_button="font-size:14px;color:#000000;font-weight:400;background-color:#5cbe2d;padding-right:30px;padding-left:30px;margin-top:15px;margin-right:auto;margin-left:auto;display:table;" sk_p="margin-bottom:15px;" sk_con="background-color:#000000;padding:50px 50px 35px;margin-top:-80px;border-radius:10px;box-shadow:0px 5px 35px 0px rgba(0,0,0,0.15);" sk_p_1="width:48%;" sk_p_2="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_3="width:48%;" sk_p_4="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_1_tablet="width:100%;" sk_p_2_tablet="width:100%;" sk_p_3_tablet="width:100%;" sk_p_4_tablet="width:100%;" sk_select="font-size:13px;color:rgba(255,255,255,0.55);font-family:Poppins;background-color:#ffaa00;padding-top:4px;padding-bottom:3px;padding-left:20px;border-style:solid;border-width:0px 0px 3px;border-color:#5cbe2d;border-radius:7px;" sk_dropdown="background-color:#ffaa00;border-style:solid;border-bottom-width:3px;border-color:#5cbe2d;" sk_con_mobile="margin-top:30px;" sk_button_hover="background-color:#ffaa00;"][/vc_column][vc_column width="1/4" offset="vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
دریافت پشتیبانی آنلاین