امروز

اشتباهات مرگبار در کپی ترید

اشتباهات مرگبار در کپی ترید

اشتباهات مرگبار در کپی ترید را بشناسید

سیستم کپی ترید برای سرمایه گذاران و تریدرهای مبتدی، یک انتخاب عالی است اگر اشتباهات مرگبار را انجام ندهند!!!

هیچ معامله گری در دنیا استراتژی معاملاتی 100 درصدی ندارد ( سود و ضرر کنار همه ) مهم ، انتخاب تریدری است که میتواند حرفه ای ضررها را مدیریت کند و پلن تدوین شده برای جبران ضررها دارد (بدون حس انتقام از بازار ) با ربات سواران ضررها به حداقل و سود به حداکثر می رسد …

 انتخاب بر اساس میزان سود تریدر 

ممکن است یک معامله گر بدون مدیریت ریسک و سرمایه (بدون استاپ) معاملات باز منفی داشته باشد(حساب داخل Drawdown سنگین باشد) و در نهایت معاملات با خوش شانسی با سود بسته شود ، اما چند بار این شانس وجود دارد که بازار در جهت معاملات تریدر برگردد و با سود بسته شود؟ کافی است یکبار روند بازار خلاف پیشبینی معامله گر ادامه دار باشد ، به سادگی حساب کال مارجین می شود. بنابراین انتخاب تریدر برای کپی ترید باید بر اساس حداکثر ریسک (افت حساب) باشد نه مقدار سود!

به عنوان مثال: تریدری که دراودان کلی حسابش کمتر از 10 درصد است و میانگین سود ماهانه اش 6-7 درصد ، نسبت به تریدری که دراودان (افت حساب) 50 درصدی دارد و میانگین سود ماهانه اش 30 درصد است ، انتخاب بهتری است.( با شانس و اقبال نمیتوان در بازارهای مالی ماندگار شد ، در قدم اول دنبال تریدری باشید که مدیریت ریسک حرفه ای دارد)

 بالا بردن حجم معاملات 

یک اصل در بازار مالی وجود دارد ، به نام عدم قطعیت! هیچ ضمانتی وجود ندارد که معامله گر بتواند برآیند ماه های گذشته را تکرار کند ، نه تنها معامله گر از لحاظ روانی نمیتواند ثبات داشته باشد بلکه بازار هم همیشه با یک فرمول حرکت نمیکند ( اخبارهای فاندامنتالی و …) به شدت تاثیر گذار هست.

باید برگردیم به اصل اول (مدیریت ریسک و سرمایه) اگه تریدر 1-2 ماه سود عالی به دست آورده است دلیلی نیست  در کپی ترید حجم معاملاتی را بیش از استاندارد افزایش دهیم. برای ماندگاری در فارکس وهر بازار مالی ابتدا باید محسابه کنید اگه ضرر کنید چه اتفاقی می افتد؟! و بعد به فکر کسب سود باشیم!!! بدون طمع به روند معاملاتی و پلن معامله گر اعتمادکنیم …

 

اشتباهات مرگبار در کپی ترید

 صبور نبودن و دخالت در کار معامله گر 

اگه معامله گری را برای کپی ترید انتخاب کردیم در حین معاملات نباید دخالت کنیم مثلا معاملات داخل ضرر را دستی ببندیم یا از معاملاتی که در سود هست خارج شویم ! معامله گر یک پلن برای مدیریت سود و ضرر دارد ، شاید در یک معامله از تریدر کمتر ضرر و بیشتر سود کنید اما برآیند حساب شما منفی خواهد شد. (ریسک به ریواردها بهم خواهد خورد)

این به معنای آزادی کامل برای معامله گر نیست ، گذاشتن حدضرر کلی ( خروج اضطراری) الزامی است. زمانی این آپشن فعال می شود که تریدر از یک حد تعیین شده بیشتر ضرر کند.

از این شاخه به آن شاخه پریدن ( انتخاب تریدر)

معامله گران حرفه ای خوب میدانند پول با صبر (شکار) به دست می آید نه معاملات زیاد (اور تریدینگ) ! ممکن است در یک مقطع زمانی ، معامله گر شکار خوبی در بازار پیدا نکند یا طبق تجربه اش شرایط بازار را مناسب ترید نبیند(نوسانات غیر تکنیکالی) ، سرمایه گذار نباید مدام در حال تغییر معامله گران باشد صرفا به دلیل معاملات کمی که انجام میدهند! 

 

انتخاب تریدر حرفه ای (کم ریسک با سود مستمر) خیلی هم ساده نیست ،انتخاب اشتباه یعنی نابود شدن همان سرمایه اولیه ، مجموعه ربات سواران کاملا تخصصی معامله گران را آنالیز و بررسی میکند (با قوانین سختگیرانه) و با اعمال تنظیمات اختصاصی برای هر معامله گر ریسک از بین رفتن سرمایه را به صفر می رساند (به دلیل عدم قطعیت)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر در انتخاب بروکر خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ما در سایت ربات سواران نحوه انتخاب یک بروکر خوب را به شما آموزش میدهیم!

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1597225636482{background-color: #ffaa00 !important;}"][vc_column][cz_gap height="80px"][cz_title text_center="true" id="cz_50426" sk_overall="padding-left:50px;RTLpadding-left:0px;padding-right:50px;RTL" sk_overall_tablet="padding-left:0px;" sk_overall_mobile="padding-top:20px;padding-bottom:20px;margin-top:-20px;"]

تماس با پشتیبانی ربات سواران

[/cz_title][cz_gap height="150px"][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1497126171788{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}"][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2" offset="vc_col-xs-12"][cz_contact_form_7 cf7="Contact Form 2" id="cz_24808" sk_input="font-size:14px;color:rgba(0,0,0,0.74);font-weight:400;background-color:#ffffff;padding:15px 25px;margin-bottom:5px;border-style:none;border-radius:24px;" sk_button="font-size:14px;color:#000000;font-weight:400;background-color:#5cbe2d;padding-right:30px;padding-left:30px;margin-top:15px;margin-right:auto;margin-left:auto;display:table;" sk_p="margin-bottom:15px;" sk_con="background-color:#000000;padding:50px 50px 35px;margin-top:-80px;border-radius:10px;box-shadow:0px 5px 35px 0px rgba(0,0,0,0.15);" sk_p_1="width:48%;" sk_p_2="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_3="width:48%;" sk_p_4="width:48%;float:right;RTLfloat:left;RTL" sk_p_1_tablet="width:100%;" sk_p_2_tablet="width:100%;" sk_p_3_tablet="width:100%;" sk_p_4_tablet="width:100%;" sk_select="font-size:13px;color:rgba(255,255,255,0.55);font-family:Poppins;background-color:#ffaa00;padding-top:4px;padding-bottom:3px;padding-left:20px;border-style:solid;border-width:0px 0px 3px;border-color:#5cbe2d;border-radius:7px;" sk_dropdown="background-color:#ffaa00;border-style:solid;border-bottom-width:3px;border-color:#5cbe2d;" sk_con_mobile="margin-top:30px;" sk_button_hover="background-color:#ffaa00;"][/vc_column][vc_column width="1/4" offset="vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
دریافت پشتیبانی آنلاین